11.6. Jídelníček+fotka

11. června 2013 v 19:09 | Annie** |  *Jídelníček
Snídaně: nic
Svačina: nic
Oběd: chlebíček
Svačina: nic
Večeře: čočka
Jiné: pár kakaových piškotů

Dneska jsem se fakt dozvděla nejhorší zprávu světa!
Byla jsem u doktorky na kontrole. O fous bylo, že mi píchala druhou ruku, protože jsem nečekala že mi budou rukáv vytahovat až tak vysoko. Opravdu jsem si oddechla! Víte proč...
Váha ukázala přesně 49, ani o deko víc! Takže super, už vím že babiččina váha ukazuje skoro o kilo víc! :D
No, ale to bylo z toho lepšího soudku.
Našli mi chroniský zánět jater,tzn. dlouhodobý. Správně po doktorsku nějakaá : Hepatitida NS...
Nasadila mi antibiotika...
Kortikoidy...
Takže se můžu jít s hubnutím na čas zahrabat. Na čas? Na půl roku minimálně!
Zrovna když už mám pod padesátkou, mi dají tohle. Doktorka mi řekla že přiberu max 3 kila. Tak jsem se zhrozila, ale řikám si že to pak zas rychle shodím. Navíc 3 kila na mě tak nepudou vidět.
Pak se kouknu na net na ty moje prášky (Prednison) a čtu zkušenosti ostatních.
Během dvou měsíců 10kg nahoře, neli víc. A natož půl roku! Já jsem nikdy neměla přes 60, ani přes 55!!! Nedokážu si představit co budu dělat...fakt nevim.
Řekal jsem mamce že jak přiberu 2 kila tak to vysazuju, ale to bylo ještě předtím co jsem četla ty články. Teď jsem přišla s brekem, že to brát prostě nebudu. Radši ať je mi blbě nebo něco. Je mi to jedno. Je pravda že mi tady hrozí cyrhoza jater a rakovina. Ale je to nízké riziko v mém příadě. Nasadili mi to jen aby se neřeklo že něco zanedbali.
Mamka prej zavolá doktorovi do Prahy aby vymysleli něco jinýho.
Jako já fakt nevím co budu dělat tvl...asi se zabiju. Fakt ale. Zrovna teď když začíná léto :'(
Dneska jsem byla v obchodě a zítra si tam jedu pro úžasný šaty. Jsou volnější. Už radši počítám že přiberu...
Ještě jako třešinka na dortu je, že po vysazení těch léků se to špatně schazuje. Ženský psaly, že trvalo pů roku než se aspoň trochu přiblížili ke svý normální váze...
A to ani nemluvím o ostatních vedlejších účincích - super hodně akné, měsíčkovitý obličej (znamená to něco jako otelký...), napuchlá tvář-asi jako křeček!, neklid, poruchy spánku, celkový oslabení imunity....chce se mi fakt brečet.
Začínám to brát od zítra.
Přemýšlela jsem, že řeknu že je beru ale přitom je budu vyhazovat, nebo prostě nebrat...
Jestli to začnu fakt brát tak přestanu jíst úplně. Nic prostě. Je mi jedno jak skončím, rozhodně nechci zkončit jako tlustá kráva!
Dám sem fotku mých nohou, abyste tak měli představu. Nic moc, ale kdoví jak budu vypadat za měsíc :'( :'( :'(

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 demure and innocent demure and innocent | Web | 11. června 2013 v 21:07 | Reagovat

Náhodou máš krásně hubený nohy...co já bych za ně dala. A ty léky prosim užívej ať se uzdravíš. Pořád lepší nějaký to kilo nahoru, než rakovina nebo něco. Věř mi rakovina je největší svinstvo, co je. A navíc léčba je ještě horší. A navíc ty dokážeš shodit vše :) Aspoň se až se uzdravíš nebudeš nudit :D Ber to prostě s nadhledem a neubližuj si....

2 Christine Christine | Web | 11. června 2013 v 22:21 | Reagovat

je mi tě moc líto! :(( já tomu sice nerozumím, ale nejsou nějaké jiné prášky, které by ti pomohly? a kdyby to bylo do 3 kg, tak je to v pohodě, ale 10? vážně nevím, co bych na tvým místě dělala (vím, že mám váhu, kterou ty bys měla až po přibrání vážně hodně kilo, ale i tak si to nedovedu představit, že bych kvůli práškům měla tolik přibrat :(( ) vážně nevím, co bych dělala, samozřejmě je lepší brát je a předejít nemocem, ale když u tebe je malá pravděpodobnost, že je dostaneš, vážně nevím, asi bych je brala, ale........

3 Christine Christine | Web | 11. června 2013 v 22:21 | Reagovat

a nohy máš nádherné! :))

4 Lena Lena | Web | 11. června 2013 v 22:34 | Reagovat

Nohy máš pěkné :) Vím, že je to těžké, ale s těmi léky moc nehazarduj ;)Určitě tolik nepřibereš, ale rozhodně je sama nevysazuj a neříkej, že je bereš :)A ten jídelníček máš pěknej :)

5 natalie natalie | Web | 12. června 2013 v 17:59 | Reagovat

Moc mě mrzí, co prožíváš.
Annie, prosím, ber ty léky. Vše je o psychice, řekni si, že ti pomůžou, třeba po nich tolik nepřibereš.
Prosím, na život si nesahej, prosím!
Žij tu pro mě, mě bys moc chyběla.
a kdyby cokoli, napiš!
vše spolu zvládneme.
kdyby cokoli, napiš
natalinka-ana@seznam.cz
kdyby ti to pomohlo, dám ti i číslo na mobil.

6 kate kate | Web | 13. června 2013 v 19:58 | Reagovat

Chápu tě, ale postavou se blížíš k anorektičce takže i kdybys nabrala 10 kilo (což pochybuju) tak bys vypadala skvěle!!!!!:)a neměla bys číst ty pitomý články!!!!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama